Mr Johnson’s Supreme Hamster & Gerbil Mix

In het Hamstervoer forum lees je alles over soorten Hamstervoer. Welke merken er zijn welke soorten er zijn, de samenstellingen en natuurlijk de ervaringen van forumleden.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Boykuh
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Boykuh » wo feb 18, 2015 2:50 pm

MR Johnson's Supreme Hamster en Gerbil is een vezelrijke, maar vooral voedzame en gezonde mix van granen, fruit, groenten, zaden, noten, meelwormen en pellets. Het voer is veelzijdige en rijk aan verschillende texturen wat de natuurlijke foerageer- instinct ondersteund. Daarnaast wordt ook de gebitsslijtage bevorderd. Deze heerlijke hamster & gerbil mix heeft een fruitig aroma.

De voordelen van MR Johnson's Superme Hamster & Gerbil Mix

Speciaal samengestelde mix voor een optimale gezondheid
Met pinda's - een bron van essentiële eiwitten en vetten
Toegevoegd meelwormen voor dierlijk eiwit
Gedroogde wortel en banaan voor verscheidenheid en voedzaamheid
Verrijkt met vitaminen en mineralen
Plus speciale kruidenmengsel om darmgezondheid te bevorderen
Moedigt natuurlijke foerageergedrag aan en helpt gebitsslijtage
MR Johnson's Hamster en Gerbil is een aanvullend diervoeder dat samen met geschikte verse groenten en hooi gegeven kan worden. Daarnaast moet vers schoon drinkwater altijd beschikbaar zijn.

Selectief eten
Het kan voorkomen dat dieren selectief gaan eten. De dieren gaan dan de lekkere stukjes eten eruit selecteren en laten het voer dat ze minder lekker vinden staan. Dit resulteert in een disbalans en kan nadelig zijn voor de gezondheid. Om selectief eten te vorokomen adviseert MR Johnson's om twee maal daags te voeren. Dat betekend dat de dagelijkse voedingsbehoefte in twee porties verdeeld wordt. De ene portie dient s ochtends gegeven te worden en de andere in de avond. Het voerbakje dient alleen gevuld te worden als deze ook leeg is.

Veranderen van voeder
Het is niet goed om in eens te veranderen van voeding. Mengt u daarom de MR Johnson's c.a. 7 - 10 dagen met het oude voer zodat het dier kan wennen aan de nieuwe voeding.

Voedingsadvies van MR Johnson's
De voeding van de Hamster en Gerbil zou naast het hoofdvoer moeten bestaan uit een dagelijkse portie van geschikte verse groenten en twee keer per week een klein stukje gekookt mager vlees zoals kip. Als traktatie kan een klein stukje fruit, een paar gedroogde meelwormen of een klein stukje hard gekookt ei gegeven worden.

Samenstelling
(tarwe, extract van zonnebloem, stro, suikerbieten, calciumcarbonaat, melasse, gras, natriumchloride, plantaardige olie, vitamine en sporenelementen premix), gebroken maïs, vlokken maïs, vlokken erwten, vlokken bonen, volkoren, tarwe extrusies, zonnebloempitten, johannesbroodpitmeel, havervlokken, gedroogde wortel, gedroogde banaan, pinda's, Verm-X kruiden mix, soja olie.

Ruw eiwit 18%
Ruwe celstof 4,5%
Ruw vet 5,5%
Ruwe as 3%
Vitamine A 16,00iu/kg
Vitamine C: 280mg/kg
Vitamine D: 840iu/kg
Vitamine E: 40iu/kg
Koper: 8mg/kg

- Inhoud verkrijgbaar in: 900gram & 15kg

Deel hieronder jouw ervaring met deze voeding.
Voorbeeld review:
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 6
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 10 dagen
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee, De biks(staafjes) bleven liggen
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu ....

silvia
Fokker
Fokker
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 23
Contacteer:

Re: Mr Johnson’s Supreme Hamster & Gerbil Mix

Bericht door silvia » di jun 09, 2015 8:38 am

1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 6
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 7 dagen
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? kan niet precies beoordelen wat blijft liggen van dat voer want ik meng het met mijn andere voer
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu versele laga mini naturen en witte molen premium dwerghamstervoer gemengd
Opmerking, iedereen heeft het er over dat het zo lekker ruikt dat vind ik dus niet mijn hele huiskamer stinkt naar kauwgom als ik de hamsters voer heb gegeven een sterke zoete geur niet lekker
Groetjes silvia
fokster van russische dwerghamster
Afbeelding

Plaats reactie