Hamster is te dik

In het Hamstervoer forum lees je alles over soorten Hamstervoer. Welke merken er zijn welke soorten er zijn, de samenstellingen en natuurlijk de ervaringen van forumleden.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Hamsterfan_1357
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 2
Contacteer:

Hamster is te dik

Bericht door Hamsterfan_1357 » ma dec 26, 2016 6:08 pm

Hoi allemaal, [forumsmiley144
Ik heb nu ongeveer drie maanden hamsters. Ik heb er twee waarvan de een veel te dik is chinrub_ en de ander is in prima formaat toppie_ Maar nou heb ik al heel veel site's afgezocht om er achter te komen waarom hij nou zo dik is. Maar ik kom er maar niet achter wat de reden er van is, ik geef hem namelijk niet teveel eten neenee_ en ik geef hem ook voldoende beweging voor mijn gevoel (rondlopen in bal, crazy_ spelen in de ren en een erg grote bak). Ook geef ik hem niet teveel zonnebloem pitjes en hamstersnoepjes heb ik ze nog nooit gegeven dus daar kan het ook niet aan liggen. Hij heeft voornamelijk veel vet bij ze hoofd en het hangt dan ook zo bijna over zijn voorpoten heen. Zijn wangzakken zitten dan ook helemaal vol, ik denk dat dit best heel erg slecht is voor zijn gezondheid :shock: als hij zo dik is dus als jullie tips hebben om zijn gewicht te verminderen of weten hoe het komt zet het dan alsjeblieft in de reactie's coolpeace_ !! Groetjes Mij lachuh_

silvia
Fokker
Fokker
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 23
Contacteer:

Re: Hamster is te dik

Bericht door silvia » wo dec 28, 2016 8:47 pm

wat voor een hamster is het en kun je een foto plaatsen
heb je een keuken weegschaal dan kun je het gewicht even doorgeven
misschien lijkt hij wel dik omdat hij van die volle wangzakken heeft maar valt het best mee
Groetjes silvia
fokster van russische dwerghamster
Afbeelding

Plaats reactie