Witte Molen Country Dwerghamstervoer

In het Hamstervoer forum lees je alles over soorten Hamstervoer. Welke merken er zijn welke soorten er zijn, de samenstellingen en natuurlijk de ervaringen van forumleden.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Boykuh
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Boykuh » zo dec 15, 2013 6:43 pm

De hamster heeft een uitermate kort darmstelsel, misschien wel het kortste van alle zoogdieren. Hierdoor is het belangrijk dat de hamster van het juiste voer wordt voorzien. Een hamster eet naast zaden en granen ook kleine insecten. Het is voor een hamster belangrijk dat hij ook de voedingsstoffen binnenkrijgt die zich in deze insecten bevinden. Witte Molen heeft hier rekening mee gehouden bij de samenstelling van het speciale hamstervoeding.

Met zorg samengesteld uit hoogwaardige grondstoffen. Gevarieerd als de natuur zelf, met een lekkere smaak en een goede bron van essentiële voedingsvezels, vitamines en mineralen. Vezelrijk en met extra zink voor een goede spijsvertering en gezonde vacht.
Compleet menu met dierlijke eiwitten voor de dagelijkse voedingsbehoefte.

Samenstelling
Tarwe, plantaardige (bij) producten, Groenten, Vlees en dierlijke bijproducten 7,9%, Zaden, Noten, Mineralen, Oliën en vetten
• Ruw eiwit 15,3%
• Ruw vet: 6,1%,
• Ruwe celstof 7,1%,
• Ruwe as: 3,7%
• Calcium (Ca): 3,8 kg / g
• Natrium (Na): 0,6 g / kg
• Fosfor (P): 3,9 g / kg
• Vitamine A E672: 7000 IU
• Vitamine D3 E671: 800 IU
• Vitamine E: 57 mg
• Vitamine C: 50 mg
• Koper (II) sulfaat pentahydraat: 0,75 mg
• Zinkoxide: 80 mg

- Inhoud verkrijgbaar in: 800gram

Deel hieronder jouw ervaring met deze voeding.
Voorbeeld review:
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 6
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 10 dagen
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee, De biks(staafjes) bleven liggen
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu ....

marika
Beheerder
Beheerder
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Re: Witte Molen Country Dwerghamstervoer

Bericht door marika » wo feb 18, 2015 8:11 am

Dit is een lastige, want ik gebruik de premium versie van Witte Molen die geef ik een dikke 10. De Country versie is naar mijn mening iets minder goed, met name door de grote brokken die niet zo goed worden gegeten. Ik vind ook dat Witte Molen niet echt duidelijk is met de voeders, want je hebt ook een Country versie 15 kg en daar zitten bijvoorbeeld meelwormpjes in en wordt beter gegeten dan deze versie.
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 7
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 1 maand
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Voerbakje was niet leeg, met name de grote brokken blijven liggen
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu Witte Molen Premium Dwerghamster en Johnson's Hamstervoer

Plaats reactie