Deli Nature 5★ menu Hamsters

In het Hamstervoer forum lees je alles over soorten Hamstervoer. Welke merken er zijn welke soorten er zijn, de samenstellingen en natuurlijk de ervaringen van forumleden.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Boykuh
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Boykuh » do feb 20, 2014 3:42 pm

Kleine knaagdieren, zoals de hamster, zijn van nature omnivoren en hebben dus naast plantaardige grondstoffen, ook nood aan dierlijke eiwitten. Deli Nature 5* Menu Hamster is verrijkt met een geëxtrudeerde korrel, rijk aan hoogwaardige en goed verteerbare dierlijke eiwitten.
Hamsters knagen graag en daarom bevat Deli Nature 5* Menu Hamster een waaier aan lekkernijen voor hamsters, zoals arachieden, Johannesbrood, bananenschijfjes, zonnebloemzaden, pompoenpitten, … Deli Nature 5* Menu Hamster bevat meer dan 20 verschillende ingrediënten en zorgt zo voor een gevarieerd menu voor een hamster.
Deli Nature 5* Menu Hamster bevat ontsloten granen onder de vorm van maïsvlokken, tarwevlokken, havervlokken, gepofte maïs, gepofte tarwe en gepofte rijst. Door de behandeling van de granen treedt ontsluiting van zetmeel en andere nutriënten op, wat zorgt voor een hogere en betere verteerbaarheid en biologische opneembaarheid.

Samenstelling
Granen, Plantaardige bijproducten, Groenten 10% (waarvan 85% erwtenvlokken, 10% wortelen en 5% groene erwten), Vruchten 5,3% (waarvan 55% Johannesbrood, 40% bananenschijfjes en 5% appel), Zaden 4,0% (waarvan 75% zonnebloemzaad en 25% pompoenpitten), Noten 3,0% (gepelde en ongepelde arachieden), Oliën en vetten, Vlees en dierlijke bijproducten, Mineralen.
Ruw eiwit 15,5 %
Ruw vet 6,5 %
Ruwe as 3,7 %
Ruwe celstof 7,5 %
Calcium 0,4 %
Fosfor 0,4 %
Vitamine A 7000 IE/kg
Vitamine D3 800 IE/kg
Vitamine E 30 mg/kg

- Inhoud verkrijgbaar in: 750gram

Deel hieronder jouw ervaring met deze voeding.
Voorbeeld review:
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 6
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 10 dagen
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee, De biks(staafjes) bleven liggen
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu ....

marika
Beheerder
Beheerder
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Re: Deli Nature 5★ menu Hamsters

Bericht door marika » wo mar 12, 2014 8:14 am

1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 7
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 14 dagen
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee, De biks(staafjes) bleven liggen
4. Welk voer gebruik je nu? Ik gebruik nu Versele Laga Complete, Witte Molen Premium Dwerghamster, Witte Molen Bites

Veer
Super Mega Lid
Super Mega Lid
Aantal hamsters: 4

Bericht door Veer » za mei 31, 2014 12:42 am

1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 5
2. Hoe lang heb je het gebruikt? Ik heb geen idee meer, niet lang
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee, het viel totaal niet in de smaak
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu .... Pets Place premium
Poeps, Tom, Loïc, Ginny, Zuko en Jack. Allemaal onderdeel van een grote familie :)
Roosje, Boeddha, Wolfie, Yue en Timo. Helaas niet meer fysiek bij me maar wel in mijn hart en gedachten <3

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Bericht door marika » wo feb 18, 2015 7:57 am

1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 5
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 2 weken
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Voerbakje was niet helemaal leeg, bleef veel liggen en hamsters waren er niet zo enthousiast over.
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu Witte Molen Premium Dwerghamster en Johnson's Hamstervoer

Plaats reactie