Menu Vital dwerghamstervoer

In het Hamstervoer forum lees je alles over soorten Hamstervoer. Welke merken er zijn welke soorten er zijn, de samenstellingen en natuurlijk de ervaringen van forumleden.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
Boykuh
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Boykuh » do feb 20, 2014 3:45 pm

Onze klassieker voor de beste eerste lijn: de suikervrije recepten menu bereid door Vital is de perfecte basis voor een humane, gezonde voeding van hamsters. De voedergewassen van lekkere, lekkere en heerlijke maïs noten is specifiek afgestemd op de behoeften van dieren en dierlijke eiwitten bevat ook een vitale complex, dat geeft uw hamster een extra boost van vitaliteit.een humane, gezonde voeding van hamsters. De voedergewassen van lekkere, lekkere en heerlijke maïs noten is specifiek afgestemd op de behoeften van dieren en dierlijke eiwitten bevat ook een vitale complex, dat geeft uw hamster een extra boost van vitaliteit. Met Vital Complex: Essentiële vitaminen en mineralen te voorkomen deficiëntie symptomen en zorgen voor een extra boost van vitaliteit.

Samenstelling
Mengsel met geselecteerde zaden, pellets en extrudaten. - Bevat vitaminen en mineralen. - Met dierlijke eiwitten. - Sugar-free Recept. - Vrij van kunstmatige smaakstoffen. - Geen kunstmatige kleurstoffen. - Geen kunstmatige conserveringsmiddelen. - Verse aroma in hersluitbare zak.Samenstelling: Grain 62,3% (28% gierst,maïs 9,3%) Plantaardige bijproducten Gewassen 9% Fruit Groenten 6% Noten (pinda's 3%) Vlees en dierlijke bijproducten (kip 1,8%) Oliën en vetten Mineralen Gisten Eiwit 13,0% Additieven / kg: Nutritionele toevoegingsmiddelen: Vitamine A (E672) 6633 IE Vitamine D3 (E671) 679 IE IJzer (E1) 11,70 mg Jodium (E2) 0,09 mg Koper (E4) 01:46 mg Mangaan (E5) 3,00 mg Zink (E6) 8,00 mg
Ruw eiwit: 14%

- Inhoud verkrijgbaar in: 400gram

Deel hieronder jouw ervaring met deze voeding.
Voorbeeld review:
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 6
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 10 dagen
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Nee, De biks(staafjes) bleven liggen
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu ....

Koekjeslientje
lid
lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 8

Re: Menu Vital dwerghamstervoer

Bericht door Koekjeslientje » za mar 15, 2014 11:03 am

Ik gebruik ook vitalvoer :) bij mij lust hij alles maar niet de harde rondjes of bloemetjes.

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Bericht door marika » wo feb 18, 2015 7:59 am

Ik heb dit voer korte tijd gebruikt, met name doordat de verpakking erg klein is kan ik er niet veel mee. Ik ben zo door een verpakking heen. Het voer lijkt zo op het oog erg eenzijdig en bestaat uit veel zaden en is in het algemeen kleinkorrelig. De hamsters eten het wel graag.
1. Wat voor cijfer geef je dit voer? 8
2. Hoe lang heb je het gebruikt? 3 weken
3. Was het voerbakje leeg? Zo niet wat bleef er liggen? Voerbakje was redelijk leeg altijd
4. Welk voer gebruik je nu?Ik gebruik nu Witte Molen Premium Dwerghamster en Johnson's Hamstervoer

Adri
Fokker
Fokker
Geslacht: Man
Aantal hamsters: 10

Bericht door Adri » wo feb 18, 2015 8:58 am

Wat ik me afvraag: Kan je wel een oordeel geven over voor als je het maar 3 weken hebt gevoerd. Bijv.een te kort aan bepaalde voedingsstoffen is vaak pas na enige tijd zichtbaar. ;)

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Bericht door marika » wo feb 18, 2015 9:38 am

Adri schreef:Wat ik me afvraag: Kan je wel een oordeel geven over voor als je het maar 3 weken hebt gevoerd. Bijv.een te kort aan bepaalde voedingsstoffen is vaak pas na enige tijd zichtbaar. ;)
Dat klopt, dan zou je het veel langer moeten geven inderdaad.
Bij het kort voeren kun je meer de reactie van de dieren op het voer bekijken en je eigen mening/gevoel erbij.
Bij langer voeren kun je ook echt gezondheidsveranderingen bemerken. Daar waar ik dat kan aangeven heb ik dat gedaan, ik geloof bij Versele Laga complete, Witte Molen en de Multivit

Plaats reactie