Opgelicht door terrariumgigant.nl

(Litters) In dit forum kun je hamster koppels voorstellen en iedereen op de hoogte houden van hun nestjes. Daarnaast vind je er een up to date nesten kalender, voor als je op zoek bent naar een leuk hamstertje.

Moderator: marika

LoverGirl123
stamgast
stamgast
Geslacht: Vrouw

Re: Opgelicht door terrariumgigant.nl

Bericht door LoverGirl123 » za jul 15, 2017 3:28 pm

yvettetjon schreef:
za jul 15, 2017 3:10 pm
Ik heb al onze gesprekken nog gelukkig, dus heel veel bewijsmateriaal! En goed om te weten dat het chantage is.

Meneer probeert het verhaal trouwens om te draaien, zegt dat hij míj mag aanklagen omdat ik een slechte recensie heb geschreven. Natuurlijk heeft hij mij gelijk geblokkeerd weer op WhatsApp nadat hij het bericht had verstuurd. Wat een held op sokken hahaha. Het begint bijna lachwekkend te worden. Ik zal zijn bericht even kopiëren en plakken:

"Ga het je nog 1x uitleggen ga niet met jou appen je gaat door tot middernacht. Je kan die bak halen heb ik gezegd als het kan. Dus jouw aanname van 130 euro is onzin. Daarnaast heb ik 2 weken na annuleren om het in orde te maken. We leven niet volgens jouw regels. Laat je de recentie staan dan laat ik mijn advocaat jou aanschrijven en zullen de kosten in mindering worden gebracht. Dit heet in nederland smaad laster. Wij doen het nog steeds volgens de regels, of het u nu bevalt of niet. Helaas bent u degene die zich nu schuldig maakt aan een overtreding misdrijf. Gewoon lekker laten staan, of slimmer voor jou volgens de regels leven welke wij hier allemaal hebben te accepteren"

Ook heb ik hem een mailtje gestuurd over dat het chantage was, meneer antwoordt hierop:

"Btw wel grappig dat u geen mening geeft maar iemand beschuldigd van een onbewezen feit. Daarnaast vraag ik me af wie wie chanteert, u moet binnen 2 dagen het geld overboeken anders……".
Wat een rare vent! Ik wist niet dat het strafbaar is om een slechte recensie te schrijven. Slaat echt helemaal nergens op!

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Bericht door marika » za jul 15, 2017 3:31 pm

Nee het is niet strafbaar om een recensie te schrijven. Het is strafbaar om een valse recensie te schrijven ;)

LoverGirl123
stamgast
stamgast

Bericht door LoverGirl123 » za jul 15, 2017 3:49 pm

Nee precies, hij draait gewoon alles om. Ik ben blij dat ik jouw post heb gezien. Ik stond op het punt om een terrarium bij hem te gaan bestellen, ben ik even blij dat ik dat niet heb gedaan.
Nu ga ik wat dingetjes verdelen onder de hokken hier aangezien mijn bestelling van je webshop net is binnen gekomen :).

marika
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door marika » za jul 15, 2017 5:31 pm

LoverGirl123 schreef:
za jul 15, 2017 3:49 pm
Nu ga ik wat dingetjes verdelen onder de hokken hier aangezien mijn bestelling van je webshop net is binnen gekomen :).
Oeh leuk leuk! :D

Pluisje
Moderator
Moderator
Aantal hamsters: 1

Bericht door Pluisje » za jul 15, 2017 5:47 pm

Hij klinkt als een niet bepaald slimme en wat bluffende kerel. Kan niet veel raars zijn. Dit soort schrijfwijze hoort bij een blaaskaak die bluft thuis.

yvettetjon
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Bericht door yvettetjon » do jul 27, 2017 5:09 pm

Update op de situatie:

Nog steeds mijn geld niet terug, wel wat lieve mailtjes van Sander gekregen! <3 Zal ze even kopiëren en plakken.

"Is goed pong succes ermee ;) niet teveel aandacht aan besteden hoor dit gaat ten koste van je school."

--> Pong is denk ik een verwijzing naar mijn achtergrond (Ik ben Aziatisch), erg kinderachtig dit. Meneer weet niet meer wat hij moet zeggen en speelt daarom maar de rassenkaart.

"Ps. u bent nog dommer dan u eruit ziet. Ik heb net een masker gekocht dus dat komt mooi van pas. Van jou geld uiteraard. Want u vond het nodig mij te betichten"

--> Hij wilt hiermee zeggen dat als ik hem niet 'beticht' had, dat ie wel het geld had overgemaakt? Geloof ik geen zak van. En die beledigende opmerking over dat ik dommer ben dan ik eruitzie... Weer zo'n gevalletje 'weet niet wat ik moet zeggen dus ik gooi maar beledigende opmerkingen'. En dat ie zegt dat ie een masker van mijn geld heeft gekocht is PERFECT bewijs, dit kan ik mooi aan de politie laten zien.

"En dat hoort niet binnen de wettelijke termijntjes dat je bedrijf ruimte moet geven, maar snapt u niet, want u bent pas 18. DagDag ;)"

--> Weer een kleinerende opmerking. Alsof ik minder goed kan denken omdat ik 18 ben. Ik heb juist het gevoel dat ík met een kind te maken heb.

Wat een vervelende man zeg. Iemand die mee wilt helpen bij mijn aangifte/die nog aangifte wilt doen?

marika
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door marika » do jul 27, 2017 10:40 pm

Dit is toch te idioot voor woorden.... Mijn man werkt toevallig bij de Politie dus ik kan zeker wat tips geven ;)

1. Alle berichten die je hebt gekregen van hem opslaan en uitprinten. Deze mee nemen naar de Politie.
2. Aangifte in je eigen stad doen
3. Daarnaast kun je proberen aangifte te doen van discriminatie. Je moet dan bij de Politie uitleggen waarom het discriminerend voor jou is. Neem hier ook bewijsmateriaal van mee, dus de berichtjes
4. Verzamel alles wat je hebt, dus bankafschrift van de betaling, aankoopbon/factuur, alle berichten met hem uitprinten, screenshots maken etc etc. Noem maar op.

Jij bent nog dommer dan dat je eruit ziet -> aangifte van belediging
Pong -> aangifte van discriminatie
masker gekocht van jou geld -> aangifte van oplichting

Je moet bij de politie heel duidelijk aangeven waar je precies aangifte van wilt doen. Je moet de politie bellen en een afspraak maken om aangifte te doen. In dat telefoongesprek geef je aan dat je aangifte wilt doen van: discriminatie, belediging en oplichting. Je moet er dan bijblijven dat je aangifte wilt doen. Sommige politiebureaus hebben er een handje van om het op een civiel probleem te gooien. Dat kan hier niet omdat discriminatie en oplichting nooit civiel is. Als je hulp nodig hebt mag je mij altijd mailen ;)

protoman1008
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Man

Bericht door protoman1008 » di mar 26, 2019 6:43 pm

Helaas te laat naar de reviews gekeken... :c
Ik hoop dat moeders dit probleem bespaard blijft.

Wat een verhalen wat er over die man te vinden is.
Ik snap niet waarom heel die webhosting(mijnwebwinkel.nl) nog met deze gast verder gaat.

Update
Laatst gewijzigd door protoman1008 op za apr 13, 2019 3:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

marika
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door marika » za apr 06, 2019 6:34 pm

Dergelijke bedrijven gaan vaak ook verder onder een andere naam

protoman1008
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Man

Bericht door protoman1008 » za apr 13, 2019 3:17 pm

Ik ben vergeten om een update te posten...
In mijn geval zijn de 3 aquariums vorige week Zaterdag geleverd.

Vind wel dat het telefonisch klantenservice wat verbetering nodig heeft...
Klonk niet echt bepaald vriendelijk, naast dat zijn de aquariums ook slecht afgewerkt.

Plaats reactie