vraagjes over hamstertje

(General Hamsterforum business) Voor vragen, opmerkingen, verzoeken of klachten m.b.t. het Hamsterforum.

Moderators: marika, Anneke

Plaats reactie
LoveHarryHammie
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Geslacht: Vrouw
Aantal hamsters: 1

vraagjes over hamstertje

Bericht door LoveHarryHammie » di jul 18, 2017 1:40 am

hoiiii,
ik heb van gisteren een rusje en heb hier een paar vraagjes over. Ik heb deze van de winkel maar toch is deze best tam! Ik kan hem oppakken, laten rondlomen op bed ( waar ik bij ben natuurlijk) hij verstopt zich niet echt enzo dus ik ben heel blij! Nu mijn vraagjes! Ik heb een graaftorenn gekocht, hij graaft zich helemaal naar beneden en slaapt daar in plaats van in zijn huisje maar natuurlijk ligt er dan een hoop bedding op hem, kan hij hier snachts door sterven omdat hij geen adem heeft of niet? ( ik gebruik carefresh) Mijn tweede vraag is : Het is een dichte cavia kooi maar kan ook gebruikt worden als hamsterkooi, de bak is plastic en daar op is nog een soort plastic bak met helemaal bovenop tralies. in deze kooi is een gaatje gemaakt voor het drinkflesje alleen het drinkflesje voor een cavia past hierin.. Ik kan ook een drinkfles kopen met zuignappen maar zou toch handiger zijn met de caviafles maar mijn vraag is nu of de hamster kan drinken aan zo een flesje het deel waaraan hij moet drinken is namelijk een heel stuk dikker..
alvast bedanktt!!

sylvia
gewaardeerd lid
gewaardeerd lid

Re: vraagjes over hamstertje

Bericht door sylvia » di jul 18, 2017 5:21 pm

Het antwoord op de graaftoren weet ik niet. Ik ken de graaftoren zelf niet. Is er wel een uitgang aan de onderkant?

Je kunt een wilgenbruggetje of grote steen onder het waterflesje plaatsen, zodat deze waterfles niet te hoog hangt. Dat de tuit wat dikker is, dat maakt op zich niet zo uit. Je kunt ook een losse flessenhouder in het hok plaatsen. Dat vind ik zelf altijd het fijnst werken.
Fok met liefde en verstand
Rust zacht, mijn liefste Gijsje, Basje, Bubba, Remy, Timmy, Russell en Finn

marika
Beheerder
Beheerder
Aantal hamsters: 14
Contacteer:

Re: vraagjes over hamstertje

Bericht door marika » di jul 18, 2017 10:09 pm

Ja aan de onderkant is wel een uitgang ;)

Plaats reactie